Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την επιλογή εκπαιδευτών (Ιατρών κα Νοσηλευτών) στο Δ.Ι.Ε.Κ. του Νοσοκομείου, στα πλαίσια διδασκαλίας μαθημάτων κατά το Α΄ & Γ΄ Φειμερινό εξάμηνο, διδακτικού έτους 2022-2023.

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την επιλογή εκπαιδευτών (Ιατρών κα Νοσηλευτών) στο Δ.Ι.Ε.Κ. του Νοσοκομείου, στα πλαίσια διδασκαλίας μαθημάτων κατά το Α΄ & Γ΄ Φειμερινό εξάμηνο, διδακτικού έτους 2022-2023.
Κοινοποίηση: